« 食後酒アラカルト その三 | Main | ご同輩あれこれ »

November 23, 2005

「Honda Racing THANKS DAY」に参加する

 実に好天の本日、かの「琢磨がんばれ夫婦」に誘われた私と相方は、「Hond Racing THANKS DAY」に参加すべく、ツインリンクもてぎに向かったのである。
 いやぁ、初めての経験だったが、実に有意義な一日でしたよ。
 ホンダのモータースポーツ関連が一同に会し、4輪・2輪共々多彩な活動に改めて感服。当初は佐藤琢磨目当てのイベントだったのですが、初めて目にしたトライアルのデモは驚き且つ楽しめました。藤波選手、ふーむ覚えましたぜ。
 高橋国光、中嶋悟、鈴木亜久里等御大も登場。最後はF1カー、インディカー、F3カー、Fニッポンカー入り乱れてのデモランにスタンディングオベーションの客席でしたなぁ。
 良き一日を与えてくれた友人夫婦に乾杯!

・F1琢磨、IRL松浦、F3、Fニッポンのそろい踏み。
motegi


・本日のご同輩
 東北道を悠然とクルージング中の512TR。
512tr

|

« 食後酒アラカルト その三 | Main | ご同輩あれこれ »

Comments

昨日はお疲れさまでした。
本当に楽しかったですね。
HONDAという企業の懐の深さ、そして、佐藤琢磨の存在感の大きさを
感じずにはいられませんでした。
kenさんたちにとってのフェラーリ同様、「人を幸せにする力」を
彼は持っていますよね。
一度は改名を宣言したものの、やっぱり「琢磨がんばれ夫婦」は
やめられそうもありません(^^;)
そして、トライアル。あれは驚愕ですよね。
デモだけでなく、本物も観てみてみたくはありませんか?(笑)
来年は、一度、観戦に行ってみましょうか。

Posted by: 琢磨がんばれ夫婦 | November 24, 2005 at 09:56 PM

お疲れ様でした。
トライアル… うーむ、こうやってモータースポーツにハマっていくんでしょうなぁ。
次回はもてぎをファミリー走行でもしてみませんか?

Posted by: ken | November 26, 2005 at 12:48 PM

Hi! Someone іn mƴ Facebook ǥroup shared this website աith us so I came to chneck it out. I'm ɗefinitely loving tɦe іnformation. Ӏ'm book-marking and will be tweeting this to my followers! Superb blog ɑnd brilliant design.

Posted by: clash of clans les meilleur compositions des armees | August 06, 2015 at 11:08 PM

You should take part in a contest for one of the most useful websites online. I most certainly will highly recommend this site!

Posted by: astuce clash of clans gemmes | September 21, 2015 at 02:53 PM

Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly informative. I am gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!

Posted by: rent water cooler | October 01, 2015 at 06:08 AM

I'm now not positive where you're getting your info, however great topic. I needs to spend some time studying more or figuring out more. Thanks for magnificent info I was on the lookout for this information for my mission.

Posted by: water cooler rental | October 05, 2015 at 10:36 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30997/7288892

Listed below are links to weblogs that reference 「Honda Racing THANKS DAY」に参加する:

« 食後酒アラカルト その三 | Main | ご同輩あれこれ »